Pasirinkite savo šalį ar regioną.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийtiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescčeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederlandTaiwanTürk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУКРАЇНАO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

ADAS suaktyvina milimetrinių bangų radaro strėlę, o pagrindinis veikėjas gali tapti būsimas aukščiausios klasės autonominio vairavimo aukštos raiškos vaizdo radaras



Per pastaruosius dvejus metus komercinių transporto priemonių paklausa ADAS surinkimo ir skverbimosi srityje toliau augo. Tuo pačiu metu daugelis šalių iš eilės priėmė automatinę avarinio stabdymo sistemą (AEB) kaip standartinę transporto priemonių įrangą, dėl kurios milimetrinių bangų radaro rinka sparčiai kilo.

Palyginti su optinėmis technologijomis, tokiomis kaip 3D ToF ir vaizdinis vaizdavimas, milimetrinių bangų radaras turi didesnį nuotolį ir yra stipresnis. Jis turi tam tikrų pranašumų, susijusių su vidutinio ir ilgo nuotolio judėjimo objektų atpažinimu, o instaliacijų skaičius toje pačioje programoje yra palyginti mažas. Patobulinta milimetro banga gali būti pritaikyta įvairioms daugiataškėms atpažinimo programoms.

Didelis rinkos plėtros potencialas natūraliai pritraukia daugelį automobilių detalių tiekėjų ir lustų gamintojų konkuruoti dėl aukšto paviršiaus. Kaip TI, kaip jutiklių lustų srities milžinė, išsiskiria?

Remiantis TI „Micronet“, TI didelio našumo RFCMOS MMIC mikroschemos (AWR2243, AWR1243) ir vieno lusto sprendimai (AWR1843, AWR1642) suteikia aukščiausią išvesties galios ir fazių bei triukšmo valdymo derinį rinkoje, tuo pačiu ir pažangiausią. skaitmeninis funkcijos modulis realizuoja greitą ir lanksčią čirškimo konfigūraciją bei įmontuotą „FuSa“ stebėjimą ir nereikalauja per didelio pagrindinio valdymo lusto dalyvavimo ir naštos šioms užduotims atlikti.

Vis daugiau ir daugiau taikymo scenarijų reikalauja, kad milimetrinių bangų jutikliai ne tik turėtų suvokimo galimybes, bet ir priimtų sprendimus realiuoju laiku iš vietos pusės, vengdami trukdžių, o tai kelia naujus reikalavimus ir iššūkius dabartinei milimetrinių bangų radaro rinkai. TI teigė, kad TI milimetrinių bangų jutikliai palaiko 60 GHz dažnių juostos produktus ir 77 GHz dažnių juostos produktus. Šiuo metu 60 GHz dažnių juostos produktai dažniausiai naudojami pramoninėse dažnių juostose ir automobilių salonų aptikimo programose, tokiose kaip nario aptikimas ir važiavimas kabinoje. Ženklų aptikimas. 60GHz dažnio juosta transporto priemonės salono aptikimo programoje netrukdys 77GHz transporto priemonės radaro signalui.

TI radaro mikroschema turi įmontuotą HWA modulį, o FFT variklis HWA2.0 modulyje turi signalo išankstinio apdorojimo funkciją, skirtą aptikti trikdžių šaltinio vietą ir susilpninti trukdžių poveikį, todėl abu radarai veikia ta pati dažnių juosta tuo pačiu metu. Nepadarys rimto signalo užstrigimo vienas su kitu ir nepakenks veikimui.

ADAS pakeitimas į aukšto lygio autonominį vairavimą paskatino milimetrinių bangų vaizdo radarų rinkos augimą. Tačiau dabartinė pramonė vis dar yra ADAS populiarinimo stadijoje. Kokius iššūkius ateityje iškels milimetrinių bangų vaizdo radarų rinka, nusileidus aukšto lygio autonominiam vairavimui?

TI taip pat pareiškė, kad norint užtikrinti aukštesnio lygio autonominio vairavimo reikalavimus, didelės skiriamosios gebos vaizdo radarui reikia ir tolimojo taikinio aptikimo galimybių, ir didelės skiriamosios gebos kampo. Pvz., Sistema turi sugebėti atskirti 250 metrų atstumu du mažus automobilius, važiuojančius ta pačia kryptimi ir tuo pačiu greičiu gretimose juostose, todėl sistemai tikslinio aptikimo galimybė turi būti mažesnė kaip 1 kampo skiriamoji geba; kitame pavyzdyje sistema turi sugebėti atpažinti stovėjimą po tiltu 200 metrų atstumu arba tunelyje esantį automobilį, kuriam reikalinga mažesnės kaip 1 laipsnio kampo skiriamoji geba vertikalia kryptimi. Šioms problemoms spręsti reikalingas aukštos skiriamosios gebos vaizdo radaras.

Žvelgiant į ateitį, TI mano, kad didelės raiškos vaizdo radarai ir lidarai rinkoje egzistuos kartu ir papildys vienas kitą. Žemo lygio autonominio vairavimo rinkoje (0–3 lygis), kur keliami dideli pigių kainų reikalavimai, milimetrų bangų radaro ir fotoaparatų sistemos bus labiau naudojamos, nes sistemos ekonomiškumas yra didesnis.