Pasirinkite savo šalį ar regioną.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Po 16 metų „Panasonic“ vėl įsteigė gamyklas Kinijoje, „Panasonic“ siekia išsiveržti į išmaniųjų namų srityje

Kaip praneša „Sankei Shimbun News“, gruodžio 6 d. „Panasonic“ paskelbė apie naujos gamyklos, skirtos Kinijos Zhejiang provincijos virtuvės prietaisams, tokiems kaip mikrobangų krosnelės ir ryžių viryklės, gaminti, kurio investicijos yra 4,5 milijardo jenų, planą pradėti veiklą. 2021 m. Tai yra naujas „Panasonic“ naujas fabrikas Kinijoje po 16 metų. Pranešama, kad taip yra dėl to, kad Kinijoje daugėja viduriniosios klasės atstovų ir tikslinė Kinijos rinkos paklausa.

Naujoji gamykla yra Jiaxing mieste, Zhejiang provincijoje ir užima apie 50 000 kvadratinių metrų plotą. Be to, gamyklos veiklai įsteigta nauja įmonė, kuriai priklauso gaminio projektavimo ir kūrimo funkcijos, ir ji yra įsipareigojusi kurti produktus, aprūpintus IoT technologija. Dauguma inžinierių yra kinai.

Anksčiau „Panasonic“ jau gamino virtuvės prietaisus Šanchajaus ir Hangdžou gamyklose, kad padidintų rinkos dalį. Naujoji gamykla Džedziange taip pat optimistiškai vertina didžiulę Kinijos gyventojų bazę ir daiktų interneto prietaisų plėtros perspektyvas Kinijoje. Pranešama, kad „Panasonic“ tikisi pastatyti naujas gamyklas. Metiniai pardavimai iki 2022 m. Bus 2 milijardai juanių (maždaug 30 milijardų jenų).

Tsuga Kazuhiro pabrėžė, kad „Panasonic“, kuri negali laimėti Kinijos rinkoje, neturi ateities. „Panasonic“, susidūrusi su sunkumais transporto priemonių versle, dabar planuoja rasti proveržį iš išmaniųjų namų ir mano, kad Kinija yra išmaniųjų namų verslo rinka.

Tačiau šiuo metu atrodo, kad „Panasonic“ buvimas Kinijoje nėra aukštas. Baltųjų prekių sektorius kainų kare turi konkuruoti su „Haier“ ir „Midea“. Įdomu, ar „Panasonic“ yra pasirengusi.