Dideli, ploni ekranai, tokie kaip OLED ląstelėse, turi įterptus jutiklinius elektrodus, kurie turi didesnes talpines apkrovas ir stipresnius ekrano triukšmo sujungimą, taip padidindami klaidingų prisilietimų ar praleistų prisilietimų riziką.Kaip „MaxTouch®“ jutiklinio ekrano valdiklio serijos dalis, naujieji įrenginiai naudoja „Microchip“ patentuotą intelektualųjį tarpusavio jutiklinį jutiklio metodą ir algoritmą, pagerindami jutiklinio signalo ir triukšmo santykį (SNR), palyginti su ankstesne karta.
Patrickas Johnsonas, „Microchip“ žmogaus ir mašinos sąsajos skyriaus vyresnysis viceprezidentas, teigė: „Automobilių kabinos ekranų dydis ir išvaizda daro didžiulę įtaką tai, kaip pirkėjai suvokia automobilio technologinę pažangą, tačiau integruoti patikimą jutiklinį funkcionalumą į pažengusius ekranus kelia didelių iššūkių.Mūsų „ATMXT3072M1“ ir „ATMXT2496M1“ jutiklinio ekrano valdikliai išsprendžia šiuos iššūkius per novatoriškus jutimo algoritmus, greitai pristatant ir greitai ir pateikdamiPatikimas jutiklinis našumas.
„ATMXT3072M1“ ir „ATMXT2496M1“ valdikliai yra sukurti taip, kad atitiktų ASIL-A ir ASIL-B standartus, sukurtus remiantis „Microchip“ ISO26262 funkcinės saugos valdymo sistema ir patvirtinta Tüv Rheinland.Be to, jie siūlo gedimo režimus, efektus ir diagnostinę analizę (FMEDA) ir saugos vadovus, kurie padėtų klientams efektyviau ir ekonomiškai ir ekonomiškai.„Touch Controllers“ programinę įrangą galima patobulinti naudojant „Automotive Host“ kompiuterinę sistemą ir patikrinta naudojant integruotą programinės įrangos patvirtinimo funkciją, naudojant SHA-512 užšifruotą maišos funkciją.Ši kibernetinio saugumo funkcija įgalina patikimus ir oro (OTA) atnaujinimus, atitinkančius ISO 21434: 2021 standartą.
Norėdami apriboti laiko vairuotojus, nukreipiančius akis į kelią ir skatinti saugesnį vairavimą, 2026 m. Europos NCAP testai gali paskatinti gamintojus naudoti atskiras fizines valdiklius pagrindinėms funkcijoms.„Microchip's Knob-on-Display ™“ (KOD ™) technologija gali pridėti intuityvią fizinę rankenėlę į jutiklinį ekraną, padidindama saugumą, išlaikant aptakią šiuolaikinių automobilių ekranų išvaizdą.Be to, haptic atsiliepimų įgyvendinimas jutikliniuose ekranuose yra pripažintas būdas sumažinti vairuotojų blaškymąsi.Nauji „MaxTouch M1“ jutiklinio ekrano valdiklių funkcijos, tokios kaip formos įvykių sukėlėjai, derinami su automatinio režimo impulsų pločio moduliavimu (PWM), leidžiančiomis ypač mažam latencijos haptic valdymui.Ši novatoriška technologija iškrauna sprendimų priėmimo ir bangos formos generavimą, skirtą pagrindinio programos pagrindinio kompiuterio procesoriaus haptic atsiliepimams į jutiklinio ekrano valdiklį.