Pasirinkite savo šalį ar regioną.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Hesai technologija susiduria su keturiais „lazeriniais kardais“, sustabdytais aukščiau

Kovo 12 d. „Hesai Technology“ (HSAI.US) atskleidė savo neaudituotus ketvirtojo ketvirčio finansinius rezultatus ir visus 2023 m.Metai, kai kaupiamieji „LiDAR“ vienetų pristatymai viršijo 300 000.

Li Yifanas, „Hesai“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, 2023 m. Paskelbtas „rekordiniais metais“.

Įkurta 2014 m., Hesai iš pradžių daugiausia dėmesio skyrė lazerinių dujų jutiklių kūrimui prieš pradėdamas autonominius vairavimo „LiDAR“ produktus 2016 m. Pasinaudojant didėjančia automobilių pramonės paklausa dėl didėjančios „LiDAR“ paklausos dėl protingo vairavimo tobulėjimo, Hesai buvo įtrauktas į NASDAQ sąrašą praėjusiais metais, ir tapo pirmuoju, kuris tapo pirmuoju, kuris tapo pirmuoju, kuris tapo pirmuoju, kuris tapo pirmuoju, kuris tapo pirmuoju, kuris tapo pirmuoju, kuris tapo pirmuoju.Kinijos „LiDar“ įmonė viešai JAV.

2023 m. „Hesai“ iš viso pristatė 222 100 „LiDAR“ vienetų, beveik padvigubindamas savo pardavimus, palyginti su per metus padidėjus 176,1%.

Tačiau nuo 2019 m. Hesai kasmet patyrė nuostolių, iš viso kaupdama daugiau kaip 1,1 milijardo juanių.Šiais metais, pažymėdami Hesai debiutinius metus akcijų rinkoje, grynasis 476 milijonų juanių nuostolis - didžiausias per jos istoriją.

Tuo pačiu metu bendrosios pelno marža per metus mažėja - nuo 70,3% 2019 m. Iki 35,2% 2023 m.

Atitinkamai, kasmet auga įvairios išlaidos.Per 2023 m. Išlaidos, susijusios su pardavimais ir rinkodara, bendraisiais ir administraciniais mokesčiais, tyrimų ir plėtros tyrimai ir plėtra padidėjo daugiau nei 42%, palyginti su ankstesniais metais.

Remiantis gamybos pramonės taisyklėmis, tikimasi, kad Hesai susidurs su dideliu pelningumo etapu, pasiekęs mastelio augimo „šypsenos kreivės“ posūkio tašką.Tačiau prieš tai iššūkiai, tokie kaip „Huawei“ konkurencija, klientų mažinimas, technologijų pokyčiai ir JAV sankcijos yra tarsi keturi „lazeriniai kardai“, kurie galėtų pakeisti visą pramonę, nuolat kylančią virš Hesai.

Sumažėjimas, o ne visuose modeliuose

Kadangi apsvarstytos technologijos ir išlaidos, daugelis automobilių gamintojų pradėjo kurti savo arba tiesiogiai investuoti į „LiDAR“ gamintojus, tokius kaip NIO (9866.hk/nio.n).

Praėjusių metų balandį NIO investavo 250 mln. USD gamyklos įkurti „Wuxi“, daugiausia dėmesio skirdama „Lidar“ produkcijai, pardavimams ir moksliniams tyrimams ir plėtrai.Rugsėjį NIO paskelbė apie masinę savo paties sukurtos „LiDAR“ pagrindinio valdymo mikroschemos gamybą.

Nors pagrindinis NIO „LiDAR“ tiekėjas šiuo metu yra novatoriškas, abi bendrovės palaiko gilų ryšį-nuo 2018 m. Iki šių metų, NIO kelis kartus investavo į inovacijų ribas.

„Innovusion“ pramonė laiko pusiau „NIO“ susijusiaisiais, kad visi NIO NIO NT2.0 platformos modeliai būtų aprūpinti „Innovusion“ „Falcon Lidar“.Įdomu tai, kad NIO taip pat vadovavo šios radaro pagrindinės plokštės dizainui.

„Hesai“, kuris užmezgė giliai surišančius ryšius su savo klientais, neišplėtė savo bendradarbiavimo su didžiausiu klientu „Li Auto“, įtraukdamas visus „Li Auto“ modelius.

„Li Auto“ L serijos 7, 8 ir 9 serijos „LiDAR“ standartai yra tik maksimalios versijose, o „Pro“ ar „Air“ versijoms reikia papildomų išlaidų apie 40 000 juanių.Pasak „Li Auto“ patirties parduotuvių pardavimo konsultantų, „L7“ modeliai, parduodami parduotuvėse, o „LiDAR“ įtraukta į aukščiausią konfigūraciją, sudaro apie 10–20%. Pekine ir visoje šalyje parduodami pagrindiniai modeliai yra „Air“ ir „Pro“., ne Maksas “.

Be „Li Auto“, kiti „Hesai“ klientai, tokie kaip „Hiphi“, „Lotus“ ir „Hafei“, skelbia arba gamybos, kenčia nuo niūrių pardavimų, arba paskelbė bendradarbiavimą su „Hesai“, tačiau dar neturi jokių automobilių modelių.

Būsimas „Xiaomi“ automobilis, numatytas kovo pabaigoje, taip pat yra Hesai klientas.Nepaisant didelių vilčių, nuolatinis kainų karas naujajame energetikos sektoriuje greičiausiai reiškia, kad jo „LiDAR“ įrangos strategija skirsis modelių ir kainų nustatymo atžvilgiu, panašiai kaip „Li Auto“.

Artėjant pirmajam 2024 m. Ketvirčiai, Hesai susiduria su pradžia, kai esami klientai aktyviai arba pasyviai mažina ir mažina kainas, o potencialūs nauji klientai kuria savo sprendimus arba tiesiogiai investuoja į konkurentus.













„Alternatyva“ technologija

Nors LiDAR yra laikomas autonominio vairavimo „akys“ su puikiais realaus laiko modeliavimo galimybėmis, jos didelės išlaidos ir prastos lietaus ir rūko rezultatai buvo plačiai kritikuojami.Todėl diskusijos dėl „LiDar“ ir „Pure Vision vs Millimeter“ bangos radaro technologijos kelio niekada nenutraukė.

„Tesla“ (TSLA.O) žymi tuos, kurie atsisakė LiDAR gryno regėjimo požiūrio.

Nuo 2022 m. Vasario mėn. „Tesla“ pašalino visus „LiDars“ iš savo „S“ ir „Model X“ transporto priemonių Šiaurės Amerikoje, oficialiai priimdama grynos vizijos strategiją ir paaiškindama, kad pastaroji sukelia mažiau triukšmo ir trikdžių signalų, todėl „valytojų“ duomenų rinkimas.

Elonas Muskas kelis kartus viešai kritikavo „Lidar“, vadindamas jį „pasenusiomis technologijomis“.

Muskui taip pat reikšmingas yra išlaidos.Gryno matymo fotoaparato modulio kaina yra tik apie 8–15% lidaro.

Kitaip nei „Tesla“, Kinijos naujokai iš pradžių apėmė „Lidaro stovyklą“.Tačiau praėjusiais metais prasidėjusios kainų mažinimo banga, didelės individualių pasirenkamų savybių išlaidos vis labiau atgrasė vartotojų norą mokėti.

„LiDAR“, kadaise buvusi labai geidžiama technologija, tapo „karšta bulve“ automobilių gamintojams, darant spaudimą sumažinti išlaidas.