Pasirinkite savo šalį ar regioną.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Pietryčių Azijos išmaniųjų telefonų rinka liudija atgimimą ketvirtąjį 2024 m. Ketvirtį

Ketvirtąjį 2023 m. Ketvirtį išmaniųjų telefonų rinkoje Pietryčių Azijoje padidėjo 4%ir pasiekė 23,8 mln. Vienetų.Regionas metus pradėjo dėl silpnos pastabos dėl nepalankių makroekonominių veiksnių ir infliacijos, todėl žymiai sumažėjo vartotojų išlaidos.Tačiau rinka, kurią paskatino prekės ženklai, aktyviai pradeda naujus produktus ir kanalų skatinimo priemones, kurios atkūrė išmaniųjų telefonų vartotojų paklausą.

„Canalys“ analitikas Shengas Win Chowas komentavo: „Išmaniųjų telefonų gamintojai aktyviai išnaudoja ekonomikos atsigavimo pagreitį.„ Samsung “išlaikė savo pavyzdį Pietryčių Azijos rinkoje su 18% rinkos dalimi, nepaisant 17 proc.Aukščiausios klasės rinka susilpnino savo žemesnės klasės A0X ir A1X modelių konkurencingumą prieš kitus „Android“ prekės ženklus. Visų pirma, „Transsion“ pirmą kartą užėmė antrąją vietą, užfiksuodama 16% rinkos dalies ir pasiekdamas stulbinantį kasmetinį 153 proc.Dėl stiprių pasirodymų Indonezijoje ir Filipinuose, taip pat plėtra kylančiose rinkose. „Xiaomi“ ir „Oppo“ užėmė 15% rinkos dalį, o „Xiaomi“ išaugo 44%, o Oppo sumažėjo 27%. „Xiaomi“ padidino pardavimusSupaprastindamas savo produktų seriją ir siūlydama konkurencingą kainų nustatymą pagrindiniams modeliams, tuo tarpu OPPO susidūrė su iššūkiais rinkos konkurencijoje dėl to, kad trūko produktų, skirtų ypač žemai žemai, nepaisant to, kad prekės ženklo paaukštinimas pagerėjo pagal aukščiausios klasės strategiją “.

Chow pridūrė: „Pradėję daugybę aukščiausios klasės ir pavyzdinių prietaisų 2023 m. Pradžioje, dauguma gamintojų atkreipė dėmesį į savo rinkos dalį, kai ketvirtąjį ketvirtį įvedė pagrindinius modelius. Pavyzdžiui, kainoms jautri Filipinų rinka pastebėjo reikšmingą 32% augimą. „Transsion“ paskatino rinkos atgimimą didindama savo „Smart and Spark“ serijos siuntas ir veiksmingai naudodama socialinės žiniasklaidos platformas, kad reklamuotų savo „Phantom V Flip“ modelį. Malaizijoje išmaniųjų telefonų rinka stipriai veikė, padidindama 11% per metus, palyginti su vyriausybės dėka, vyriausybės dėka vyriausybės dėka, naudodamiesi vyriausybės dėka.Paskatos, skatinančios plačiai pritaikyti 5G. Tačiau Vietnamo išmaniųjų telefonų rinkos atkūrimas buvo lėtesnis nei tikėtas“.

„Canalys“ analitikas Le Xuan Chiew pareiškė: „Įrenginiai, kurių kaina buvo mažesnė nei 299 USD, ir toliau vairavo didžiąją dalį Pietryčių Azijos rinkos siuntų, o tai sudarė 82% visų 2023 m., intensyvesnė kainų konkurencija ir rinkos prisotinimas kelia iššūkius gamintojams kainų nustatymui ir savo produktų išdėstymui šiame segmente. Prekės ženklai, orientuoti į aukščiausios klasės rinką, pavyzdžiui, „Samsung“ ir „Oppo“, gali būti sunku tiesiogiai konkuruoti su prieinamais modeliais, kuriuos pradėjo prekės ženklai, tokie kaip prekės ženklai, tokie kaip prekės ženklai, tokie kaip prekės ženklai, tokie kaip prekės ženklai, tokie kaip prekės ženklai, tokie„Infinix“, „Tecno“, „Xiaomi“ ir „Realme“. Vietoj to, jų tikslas yra pritraukti vartotojus, turinčius didesnę perkamąją galią per aukščiausios kokybės kanalus, tokius kaip prekės ženklų parduotuvės ir telekomunikacijų partnerystė, diferencijuojant daugiau nei kainą. Pavyzdžiui, Malaizijoje, Malaizijoje, „Honor Honor“ išplėsdavo savo 5G produktų liniją per iniciacijas.Kaip ir „Rahmah“ programos ir vežėjų kanalai, pasiekus 184 proc.













„Canalys“ prognozuoja, kad išmaniųjų telefonų siuntos Pietryčių Azijoje 2024 m. Išaugs 7%. 2021 m. Siuntų išaugimas gali paskatinti daugelį vartotojų pakeisti savo prietaisus 2024 m. Tačiau dėl didelių palūkanų normų ir infliacijos vartotojai gali atidėti pirkti naujus prietaisus.Gamintojai atsargiai verčia 2024 m. Paklausos prognozes. 5G prietaisų paklausa, remiama prieinamų kainų nustatymo ir vyriausybės politikos, pasveikė.5G prietaisų augimas buvo mažesnis nei 300 USD daugiau nei dvigubai, nuo 6% sausio iki 14% iki 2023 m. Gruodžio mėn., Ir tikimasi, kad 2024 m. Juos augti. Gamintojams vis dažniau sunku atskirti konkurenciją.Ilgainiui AI, ekosistemos ir kanalų optimizavimas taps naujais pramonės plėtros vairuotojais regione, o gamintojai privalo naujovių, kad skatintų vartotojų pirkimo galią.„Samsung“ pristatė „Galaxy AI“, kad įgyvendintų diferenciacijos strategiją, sustiprintų jo, kaip rinkos lyderio, įvaizdį ir padidino jo matomumą regione per nustatytą ekosistemą.Auganti Pietryčių Azijos rinka suteikia daug galimybių išmaniųjų telefonų gamintojams, siekiantiems išplėsti savo įtaką.Gamintojai turi lanksčiai prisitaikyti ir glaudžiai bendradarbiauti su savo kanalo partneriais, kad įgyvendintų veiksmingas priemones reaguodami į greitai besikeičiančias rinkos tendencijas.Padidinus vartotojų pasitikėjimą ir įgyvendinant įvairias strategines priemones, Pietryčių Azija taps derlingu augimo ir inovacijų srities išmaniųjų telefonų pramonėje pagrindu.